4 august 2011

Copy Paste




Recent m-am lovit de problema copierii continutului original al unui blog de-al meu fara sa mi se fi cerut permisiunea. Am crezut ca afisarea Copyright-ului este suficienta. Se pare ca nu. Asadar am cautat solutii anti copy-paste. Cea mai buna este urmatoarea:

Dezactivarea click-ului dreapta prin introducerea unui script in pagina. Asadar:


Accesati tabloul de administrare Blogger/Design dati click dreapta pe adaugati element si alegeti optiunea HTML. In casuta pop up ce apare adaugati urmatorul cod: CLICK AICI

Puteti personaliza textul ce va aparea in momentul in care se face click dreapta inlocuind in cod cuvintele "function disabled" cu ce va doriti sa apara.

Bafta!

8 comentarii:

  1. UAU!!! Multumim mult! Asa ne protejam si pozele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, acum am vazut ca daca dam click pe poze, in pagina acesteia, poza se poate copia, deci mai trebuie sa ma mai gandesc la asta... stii tu ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da exista si un script pentru protejarea imaginilor dar este mult mai complicat de introdus. Il gasesti aici: http://www.techtipsmaster.com/copy-protect-your-websites-or-blogs-from-fraudulent-users.html
    Eu iti recomand mai bine si mai usor sa folosesti watermark pentru imagini.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! Am gasit si posibilitatea sa scoti hiperlinkul de la poze, si atunci nu se poate merge in pagina lor separata, si pe pagina principala sa ai asta data de tine, fara click dreapta. Dar trebuie sa faci chestia asta la fiecare poza pusa, deci e mai ok watermarkul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru codul anti-copiere! dupa cateva incercari, am reusit si eu sa il folosesc pe blog, sper sa fie bagat in seama :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu placere, sper sa fie de folos :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Alinutza!!! Si io si io!!

    RăspundețiȘtergere
  8. nu-i bulletproof, CTRL+C inca merge... pentru asta, poti pune urmatorul cod in stylesheet:

    -webkit-user-select: none;
    -khtml-user-select: none;
    -moz-user-select: none;
    -o-user-select: none;
    user-select: none;

    RăspundețiȘtergere