14 ianuarie 2012

Design logo pentru Harmony Handmade

Bine v-am regasit in 2012 dragilor. Sper sa fie asa cum ne dorim fiecare. Eu sunt fericita caci l-am inceput cu o avalansa de proiecte si primul este deja finalizat.

Ca de obicei, clientele mele sunt speciale si asta inseamna ca vor lucruri deosebite. Cand m-a cautat Delia dorinta ei asternuta pe hartie suna cam asa:" imi doresc un logo care sa reprezinte ceea ce fac, ceea ce sunt si ceea ce vand. Sa includa o mama cu un bebe si o frunza ca reprezentare a naturii".

Mi-a facut mare placere, ca de obicei, sa lucrez la acest proiect. Nu stiu cum dar  sunt foarte norocoasa: ma cauta numai persoane cu proiecte care ma inspira :) how cool is that huh?

Asadar va arat si voua noul logo Harmony Handmade si lor le urez sa fie cu noroc si ii mai astept oricand .

3 comentarii:

  1. Felicitari Alina! Esti foarte talentata, imi place enorm ceea ce creezi!
    Multe comenzi in continuare la care sa lucrezi cu placere!
    Sa fie cu noroc pentru HARMONY handmade (Delia)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Crezi ca "decorarea" blogului meu ar fi un proiect care sa te inspire?

    RăspundețiȘtergere
  3. @hainecopilasi-multumesc pentru cuvintele frumoase :)
    @Mihaela Alexandrescu- mi-ar face mare placere sa iti personalizez blogul, ce volume frumoase ai tradus :) da-mi te rog un mail la office@crazydesigns.ro ca sa povestim un pic.

    RăspundețiȘtergere